پلورا غشائی است که عملکرد اصلی آن ریه ها است. مانند هر بخش دیگری از بدن انسان، قادر به مشکلات است، شایع ترین پنوموتوراکس بودن یک ضایعه در این نتایج ساختار در تجمع غیر طبیعی از هوا در فضای پلورال نامیده می شود. به طور کلی، بیماری می تواند به چهار روش مختلف توسعه یابد: خودبخودی، تروماتیک، لگن و پرفشاری خون.

پنوموتوراکس اولیه به طور ناگهانی ایجاد می شود و علل شناخته شده ای وجود ندارد. ثانویه، در مواردی که با سایر بیماری ها مانند سل، رگ های ریوی، آمفیزم و سایر موارد مرتبط است. یک آسیب دیدگی به عنوان یک نتیجه از آسیب های مستقیم، به عنوان مثال، اجرا، شلیک و یا ضربه زدن. لگارگونی نتیجه برخی از روش های تهاجمی در قفسه سینه است.

پنوموتوراکس فشارنده نظر گرفته شده است جدی به دلیل، قبل از آسیب دیدگی، پلور یک مکانیسم دریچه که اجازه می دهد تا از ورود هوا اما نه خروجی، که به تدریج باعث افزایش فشار داخلی است و می ریه دیگر، گلدان فشرده سازی و حتی ایجاد خطر ابتلا به سرطان را به خطر می اندازد اگر فورا درمان نشود.

علائم تکراری اغلب درد و تنفس قفسه سینه هستند و در 90٪ موارد، تنگی نفس، 80٪ و سرفه، 10٪ وجود دارد. مسابقه قلب، آشفتگی، پوست سایه ای به دلیل تنگی نفس و خستگی نیز ظاهر می شود. بسیاری از نشانه هایی که نشان می دهد حضور این بیماری همچنین در مسائل دیگر سفارش ریوی هستند، بنابراین هر بیمار باید به طور کامل مورد بررسی قرار در نظر گرفتن آزمون تاریخ و تصویربرداری بالینی خود را.

پس از تعیین اندازه و علت پنوموتوراکس تعریف درمان پزشکی به طور معمول در از بین بردن هوا انباشته در فضای پلورال با قرار دادن یک تخلیه سینه یا کاتتر برای خروجی هوا، به ویژه اگر یک پنوموتوراکس بزرگ تشکیل شده است. در موارد کوچک، یک تصمیم می گیرد منتظر بماند که هوا به طور طبیعی جذب شود. جدی ترین ممکن است برای جبران مشکل نیاز به جراحی داشته باشد.

یک نکته مهم برای جلوگیری از این است که سیگار، به خصوص اگر شما عمل جراحی یا بیهوشی عمومی داشته باشید.

هیچ دیدگاهی نیست.